Het kan zijn dat u niet tevreden bent over het product, de voorlichting, de behandeling, of bejegening van premiumbikes.nl We hopen dan dat u dat zo snel mogelijk duidelijk maakt, zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is. Dat geeft ons de mogelijkheid een oplossing te zoeken of een fout te herstellen.
Waar kunt u een klacht indienen?
U kunt altijd een officiële schriftelijke klacht indienen bij premiumbikes.nl per mail. Na ontvangst van uw schriftelijk klacht sturen wij u binnen 14 werkdagen een ontvangstbevestiging en informatie over de verdere procedure.
Of door het schrijven van een brief naar:
Premiumbikes
Slinge 139, 3085 ER Rotterdam
Nederland
We stellen het echter op prijs dat u er eerst met uw contactpersoon bij premiumbikes.nl probeert uit te komen. Als dat niet lukt, vraag dan naar zijn/haar leidinggevende en probeer het met hem/haar op te lossen.
- Bellen met de premiumbikes.nl klantenservice tel: 010 210 32 54
- Per e-mail: [email protected]
Geschillen Commissie: Mocht u niet tevreden zijn met onze klachtenafhandeling dan kunt u zich wenden tot de stichting geschillen commissie.